دانلود برنامه هکر بازی موتوری 2

يکشنبه 30 تير 1398
7:57
مجید
دانلود برنامه هکر بازی موتوری 2

دانلود بازی ایرانی و بسیار جذاب Motori 2 – موتوری 2 برای اندروید

دوست داران موتوری بشتابید قسمت دوم موتوری رسید!

موتوری یک بازی موتور سواری متفاوت اندروید

دانلود بازی ایرانی موتوری 2 برای اندروید

جدیدترین آپدیت بازی موتوری 2 ( آپدیت اسفند ماه – نسخه 154 )!

موتوری 2 یک بازی ایرانی و بسیار جذاب می باشد که توسط استودیوی گلیم گیمز برای اندروید منتشر شده که برای کاربران ، از جمله کاربران ایرانی یک بازی متفاوت موتور سواری را فراهم کرده است که بر گرفته شما از موتور سواری های قدیم و ناب ایرانی می باشد. این بازی نسخه دوم بازی جذاب موتوری است که تغییرات بسیار و چشمگیری در آن ایجاد و اضافه شده است و بازی را جذابتر و زیباتر از قبل کرده. در بازی باید ماموریت هایی که به شما داده می شود را کامل کنید و حتی می توانید با حرکاتی که با موتور انجام می دهید پول بیشتری بگیرید، ولی باید تعادل خودتون را حفظ نمایید تا با اتومبیل های دیگر تصادف نکنید. در بازی موتوری 2 حتی قادر به مسافر بری با موتور خود هستید که می توانید با مقصد رساندن مسافر پول دریافت نمایید و موتورها و لباس های دیگر را نیز باز کنید و به مسابقه شخصیت های داستانی بپردازید! بازی موتوری ۲ یک موتور سواری متفاوت و ماجراجویی است و دارای گرافیک و صداگذاری عالی می باشد! شما هم می توانید همراه زندگی آقای موتوری باشید!


دانلود این بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید






دانلود کنید و لذت ببرید


بازی موتوری ۲ (Motori 2) یک بازی جذاب و هیجان انگیز ایرانی برای سیستم عامل اندروید است که بازی سازان ایرانی طراحی و تولید شده است. شما در این بازی باید از موانع مختلف عبور میکنید. و با استفاده از ماموریت هایی که در مراحل مختلف بازی دارید به کسب امتیاز میپردازید همچنین شما می توانید لباس و کفش و… هم با سکه های بازی خریداری کنید. در این نسخه امکانات زیادی به بازی اضافه شده است از جمله تعداد موتورها و حرکت ها و شخصیت های داستانی که در بازی با آن ها روبرو می شوی.







دانلود آهنگ شاد برای عروسی
دانلود آهنگ برای ماشین و سیستم
دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم
[ بازدید : 984 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود رایگان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]